A vasúti hidak tervezése a teher nagysága, a forgalom fenntartása, a minimális geometriai tűrések miatt mindig is nagy tapasztalatot igényelt. Irodánk több jelentős vasútvonal rekonstrukcióban is részt vett:
- Budapest – Esztergom vasútvonal (2 vv.);
- Szajol – Debrecen vasútvonal (100 vv.);
- Hatvan-Füzesabony (80 vv.);
- Vámosgyörk – Gyöngyös (85 vv.);
- Rákospalota-Újpest – Vác (71 vv.);
- Székesfehérvár – Boba (20 vv.);
- Püspökladány – Biharkeresztes (101 vv.);
- Debrecen állomás felújítása
- Debrecen – Apafa (100 vv.).
Ezeken a felújítási munkákon a vasútvonalakra jellemző kisméretű kerethidak mellett nagyobb nyílású tartóbetétes hidak és különleges szerkezetek is előfordultak (pl. Dorogi közmű híd).
Vasúti munkáink között különös színfoltot jelentenek a Fogaskerekű vasút hídjainak felújítása.